مصاحبه آرشیو خبر ها
تحلیل الكس ساندرو از آخرین وضعیت یووه

تحلیل الكس ساندرو از آخرین وضعیت یووه

 

الكس ساندرو وینگر تدافعی یوونتوس پس از ديدار تيمش در مقابل تري‌استينا در گفتگو با شبكه Sky Sport Italia، ذهنیت بازیكنان یووه در دریافت و به‌كار بستنِ تاكتیك‌های مدنظر ساری را خوب توصیف كرد و از آمادگی و انگیزه بالای بازیكنان تیم برای شروع فصل جدید خبر داد.

 

همه بازیكنان تیم آماده شروع فصل جدید هستند. ما ذهنیت و خواست‌های تاكتیكی ساری را به خوبی دریافت كرده‌ایم و دیگر می‌دانیم كه در زمین باید چگونه بازی كنیم.
تیم از نظر فنی و فیزیكی در شرایط خوبی است هرچند همچنان جای رشد بیشتر داریم و باید به تمرینات و پیشرفت‌مان ادامه دهیم.
یكی از كارهایی كه باید در انجامش بیشتر بكوشیم؛ كنترل بازی و حفظ بیشتر توپ است. با این حال نباید فراموش كنیم كه در پایان بازی نیز باید برنده از زمین خارج شویم.
در عين داشتن هيجان براي شروع فصل جديد كمي نيز اضطراب داريم؛ به هر حال خواست‌هاي ساري با الگري متفاوت است و بايد خودمان در ديدارهاي رسمي محك بزنيم. با اين حال معتقدم در مسير صحيحي قرار داريم.
بعد از هشت فصل، امسال رقابت‌هاي سري A پيچيده‌تر از هميشه شده است و بسياري از تيم‌ها قوي‌تر شده‌اند و در سوداي پيورزي و غلبه بر يووه هستند. در چنين شراطي طبعاً كار ما دشوارتر از هميشه است اما ما نيز اين واقعيت را به خوبي درك مي‌كنيم و آماده رويارويي با آن هستيم.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: